Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

THE TOURIST

              Ή ελληνιστή : "Ο Τουρίστας", αν και επικράτησε ο αμερικάνικος τίτλος (Ιανουάριος 2011, Ελλάδα).
             Η Elise (Angelina Jolie) στο τρένο, ταξιδεύοντας για Βενετία, συναντάει έναν Αμερικανό καθηγητή μαθηματικών, τον Frank (Johny Depp) που πάει διακοπές, μετά από μία ερωτική απογοήτευση. Η Elise όμως, χρησιμοποιεί τον Frank, για κάλυψη από τις αστυνομικές αρχές, έτσι ώστε να ασχοληθούν με τον Frank και ο αρραβωνιαστικός της Εlise, να κυκλοφορεί ανενόχλητος.
Αυτή είναι η υπόθεση της ταινίας, βασικά, αλλά είναι το απλό κομμάτι (να το πω έτσι).
          Είναι ενδιαφέρον ταινία, που σε πάει σε διάφορες Ευρωπαϊκές πόλεις και έχει σασπένς.
Ήταν η πιο αναμενόμενη ταινία από το 2009  (και πιο πριν, μην σου πω ) που ανακοινώθηκε ότι θα γίνει και είναι ριμέικ γαλλικής ταινίας του 2005, που δυστυχώς δεν έχω δει για να συγκρίνω. Πάντως, εμένα η ταινία μου άρεσε, αν και είμαι σίγουρη ότι μετά από κάποιες σκηνές, θα καταλάβεις που το πάει. Καταρχήν, παίζουν οι δύο πιο αγαπημένοι μου ηθοποιοί, στην αγαπημένη μου Ευρωπαϊκή πόλη (αχ! Βενετία!). Α! και κορίτσια, το ντύσιμο της Αngelina πιστεύω είναι τέλειο αν και θυμίζει Holly Golightly και  "Πρόγευμα στο Tiffany's".
Βέβαια, να σου πω ότι η ταινία δεν πήρε καλές κριτικές και η χημεία μεταξύ Angelina Jolie και Johny Depp, δεν είναι και τόσο καλή.
           Με λίγα λόγια, η ταινία είναι ευχάριστη και δεν κοιτάς κάθε λίγο και λιγάκι το ρολόι σου. Αν και ήταν μια φούσκα σαν ταινία. Δηλαδή, περίμενες να δεις την ταινιάρα και είναι απλά μια χαλαρή ταινία, που δεν κάνει το μεγάλο μπαμ, που εσύ νόμιζες ή είχες ακούσει.

          
        
Director : Florian Henckel Von Donnersmarck
Writer : Florian Henckel Von Donnersmarck
Cast : Johny Depp, Angelina Jolie, Paul Bettany
103 min