Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Η Tyra Banks και συγγραφέας.

MODELLAND. Αυτός είναι ο τίτλος του πρώτου βιβλίου μιας τριλογίας από την Tyra Banks, που κυκλοφόρησε τέλος Σεπτέμβρη και έχει φτάσει ήδη στη δεύτερη θέση των bestsellers των NewYork Times.
         Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Το supermodel, ηθοποιός, παρουσιάστρια και επιχειρηματίας, αποφάσισε ότι είναι καιρός πια, να γράψει ένα βιβλίο βασισμένο στην εμπειρία της στα catwalk. Της πήρε, όπως λέει, 5 χρόνια μέχρι να θωρήσει όμως, ότι είναι έτοιμο για τα ράφια των βιβλιοπωλείων.
         Η υπόθεση του βιβλίου αφορά ένα όμορφο κορίτσι, χωρίς αυτοπεποίθηση, την Tookie De La Creme και άλλα τέσσερα κορίτσια που γίνονται δεκτές στη Modelland. Εκεί όμως, τα πράγματα δεν είναι ρόδινα και υπάρχουν πολλά μυστικά που κρύβονται. Τι γίνεται για παράδειγμα, στις κοπέλες που δεν τα καταφέρνουν να αποφοιτήσουν και κανείς δεν το συζητάει ;
        Εγώ, πάντως, θέλω να το διαβάσω αν και από ότι διαβάζω στο διαδίκτυο, το βιβλίο δεν έχει πάρει καλές κριτικές και απλά το αγοράζεις από περιέργεια, όπως και κάθε βιβλίο που γράφει κάθε διάσημος (Paris Hilton, Nicole Richie. Miley Cyrus κ.λ.π.).
         Άσχετα, όμως, από τις κριτικές το βιβλίο πουλάει και σύμφωνα με το περιοδικό NewYork, πρόκειται σύντομα να γυριστεί σε ταινία. Και φυσικά, την Τyra Banks η ιδέα αυτή, δεν την χαλάει καθόλου αφού δήλωσε : "Θα μου άρεσε πάρα πολύ να αρχίσω να κάνω casting στον κόσμο. Ψάχνω για ένα οποιοδήποτε κορίτσι που θα μπορούσε να ενσαρκώσει κάποιον από τους χαρακτήρες μου".
         Το βιβλίο για την ίδια την Tyra Banks είναι ''μια δουλειά που αποτίνει φόρο τιμής στην αγάπη μου για τα βιβλία και το φανταστικό και συγχρόνως μου επιτρέπει να σχολιάσω και κάποια πράγματα που έχω δει στον πραγματικό κόσμο" και παραδέχεται ό,τι πολλοί χαρακτήρες από το βιβλίο έχουν βασιστεί σε μοντέλα που ξέρει.
Και για να κλείσω, να σου πω ότι το πράσινο μάτι στο εξώφυλλο του βιβλίου, είναι το μάτι της ίδιας της Tyra Banks, απο μια φωτογράφησή της.