Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Dream House

Ή ελληνιστί : " Το Σπίτι των Ονείρων", (Νοέμβριος 2011, Ελλάδα)

  Ένας επιτυχημένος εκδότης με την γυναίκα του και τα δύο κοριτσάκια τους, μετακομίζουν σε ένα νέο σπίτι. Ενώ προσαρμόζονται, όμως, στο νέο τους σπίτι, ανακαλύπτουν ότι σε αυτό παλιά είχαν σκοτωθεί μία μητέρα με τα δύο κοριτσάκια της, κάτω από ανεξιχνίαστες συνθήκες. 

   Με το που διαβάζεις το story της ταινίας, η αλήθεια είναι ότι δεν σε τραβάει...Οικογένεια μετακομίζει σε σπίτι που είναι στοιχειωμένο γιατί παλιά είχαν γίνει φόνοι σε αυτό κλπ.,κλπ. Όμως, αν και χάνεις λίγο την μπάλα στην αρχή (το πρώτο μισάωρο, περίπου), έχει ωραία πλοκή και η δράση εκτυλίσσεται γρήγορα. Άσε που σε κρατάει σε αγωνία να δεις τι θα συμβεί στο τέλος, εξαιτίας δύο δυνατών ανατροπών. Οι απαντήσεις έρχονται στα τελευταία λεπτά με ένα φινάλε φοβερό που δεν το περιμένεις.
   Θυμίζει " Έκτη Αίσθηση" . Ο Daniel Craig καλός, αλλά νομίζω ότι τελικά η Rachel Weisz κλέβει την παράσταση...απίστευτα εκφραστική! 
  Μια ιστορία στοιχειωμένου σπιτιού και τρέλας που πρέπει να την δει όποιος είναι φαν των ψυχολογικών θρίλερ (σαν και εμένα) αν και, μεταξύ μας...το "Σπίτι των Ονείρων" περισσότερο θα μου μείνει ως η ταινία που γνωρίστηκαν και παντρεύτηκαν ο Daniel Craig και η Rachel Weisz παρά σαν ταινία !
Α! και κάτι τελευταίο. Κατά την γνώμη μου, τα trailer που κυκλοφορούν, είναι χάλια γιατί "καρφώνουν" μία ανατροπή της ταινίας. Εγώ σας έχω το μικρό.

Director : Jim Sheridan
Writer : David Loucka
Cast : Daniel Craig, Rachel Weisz, Naomi Watts
92 min


Καλή Προβολή !