Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Για τον Αδερφό Μου...

...και για όλα τα 17/18χρονα που σήμερα δίνουν Πανελλήνιες και έχουν, τρελαθεί !
για να έχετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε
και

   Δεν έχει περάσει καιρός που πέρασα κι εγώ από αυτό το στάδιο, οπότε ξέρω τι ξενύχτι, κούραση και τρελό διάβασμα θα ρίξετε, όμως με πρόγραμμα στο διάβασμα, καλή διατροφή και τον βασικό ύπνο, θα τα καταφέρετε. 
Καλά, για το άγχος δεν έχω κάτι να σας πω ! Είτε το θέλετε είτε όχι θα το έχετε....και λογικό. Όποιος πει το αντίθετο λέει ψέμματα...ή ξέρει από πριν τα θέματα (πλάκα κάνω, έτσι). Και τα Σαβ/κα βγείτε λίγο να ξεσκάσετε και να ξελαμπικάρει το μυαλό, λίγο, με μέτρο, όμως, ε;
  Εντάξει, δεν θα σας ζαλίσω άλλο, γιατί... είναι μια περίοδος δύσκολη και θα έχετε βαρεθεί να ακούτε συμβουλές από όλους. 
   Αλλά, θέλω να σας πω ένα πράγμα, που εμένα δεν μου είχαν πει τότε. Θα ρίξετε πολύ διάβασμα και θα δώσετε τον καλύτερο σας εαυτό για να έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα που επιθυμείτε και σας αξίζει αλλά δεν εξαρτάται η ζωή σας από αυτό ! Μην πάτε να δώσετε εξετάσεις με την προοπτική ότι αν δεν τα καταφέρω, θα αποτύχω στην ζωή μου ! Όχι ! Είναι, εξετάσεις για την σχολή που θα περάσεις, για ένα επάγγελμα που θα κάνεις. Δεν είναι "τα λεφτά ή τη ζωή σου", για παράδειγμα. Εντάξει;
  Α! και μην σκέφτεστε "με τι όρεξη να διαβάσω και να δώσω; για ποιο μέλλον; για την ανεργία που είναι υψηλότερη από ποσοστά κόμματος;". Μην το βλέπετε αρνητικά. Δείτε, το ποτήρι μισογεμάτο. Σκεφτείτε, ότι όταν βγείτε στην αγορά εργασίας τα πράγματα θα έχουν φτιάξει. Θα είστε ακόμα μικροί για να φτιάξετε την ζωή σας και να πραγματοποιήσετε τα όνειρα σας. Έχετε όλη την ζωή μπροστά σας και ένα σωρό εμπειρίες σας περιμένουν. 
   Με πρώτη, το καλοκαίρι μετά τις Πανελλήνιες ! Θεωρώ ότι είναι το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής ενός έφηβου. Μετά από όλα αυτό το διάβασμα, την πίεση και το άγχος έρχεται το πρώτο καλοκαίρι ανεμελιάς. Τότε πραγματικά, εκτιμάς το καλοκαίρι...μετά τις Πανελλήνιες ! Θα το δείτε και μόνοι σας.
Τελοσπάντων, δεν είμαι ψυχολόγος και ούτε θα το τραβήξω άλλο. Ο καθένας από εσάς έχει έναν στόχο και θα δώσει τον καλύτερο του εαυτό για να τον φτάσει.
Καλή Επιτυχία, λοιπόν, Σε Όλους Σας !
                     Καλή Επιτυχία, Αδερφούλι ! Ξέρουμε ότι θα τα καταφέρεις.