Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Smth About Gwyneth Paltrow !

        
              Την είδηση αυτή, την βρήκα από το http://www.yupi.gr/ και θεώρησα ότι θα έπρεπε να ήταν το gossip της εβδομάδας.
             Έχει σχέση με την 11η Σεπτεμβρίου και πως στάθηκε άθελα της, αφορμή να σωθεί μία κοπέλα. Συγκεκριμένα, εκείνο το πρωινό η 24χρονη, τότε, Λάρα Λάνστρομ Κλαρκ άργησε λίγο να φύγει από το σπίτι της για να πάει στη δουλειά της κι έτσι για να γλυτώσει ένα κομμάτι της διαδρομής δίεσχισε την 7η Λεωφόρο στη Νέα Υόρκη, κάθετα, χωρίς να περάσει από τη διάβαση. Ευτυχώς, όμως η ασημί mercedes που κινούταν με χαμηλή ταχύτητα, την είδε και σταμάτησε εγκαίρως.
              H Λάρα Λάνστρομ Κλαρκ δήλωσε για αυτό το συμβάν : "Για μερικά δευτερόλεπτα έμεινα ακίνητη, τόσο εγώ όσο και η οδηγός του αυτοκινήτου, επιτρέποντας ευγενικά η μια στην άλλη να περάσει πρώτη. Τότε ήταν που πρόσεξα το αυτοκίνητο λίγο καλύτερα και είδα ότι στη θέση της οδηγού βρισκόταν η Gwyneth Paltrow! Μου φαινόταν απίστευτο! Στη συνέχεια εκείνη έφυγε και πήγα κι εγώ στο σταθμό για να πάρω το τρένο. Όταν έφτασα στην αποβάθρα οι πόρτες του τρένου έκλειναν και εγώ έμεινα απ' έξω. Αν είχα προλάβει να μπω σε εκείνο το τρένο θα ήμουν στο γραφείο μου, στον 77ο όροφο του "κτιρίου 2" των διδύμων πύργων, την ώρα που έγινε η επίθεση και πιθανότατα σήμερα δεν θα ήμουν ζωντανή."
           Ο εκπρόσωπος τύπου της διάσημης ηθοποιού, είπε ότι, η Λάρα έστειλε ευχαριστήριο γράμμα στην ηθοποιό για να την ενημερώσει ότι αυτό το τυχαίο και φαινομενικά ασήμαντο περιστατικό της έσωσε τη ζωή το πρωινό της 11ης Σεπτεμβρίου, με αποτέλεσμα η Gwyneth Paltrow, να συγκινηθεί.