Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

WeLcOmE

Καλώς ήρθες στο blog μου...Δεν θέλω να γράψω πολλά γιατί δεν θέλω να σε κουράσω αφού ούτως ή αλλιώς αν σου αρέσει, θα σε κρατήσει και θα σε κάνει να ξαναμπείς πάλι και πάλι και έτσι θα το γνωρίσεις...Βέβαια μπορεί και να το βαρεθείς ή να σου είναι αδιάφορο οπότε εγώ, σε αυτή την περίπτωση δεν μπορώ να κάνω και πολλά ! Πάντως ένα έχω να πω : Αυτό το blog, είμαι εγω....Είναι τα βίβλια που μου αρέσουν, τα ανέκδοτα που μου φτιάχνουν την μέρα, οι ταινίες που μου δημιουργούν έντονα συναισθήματα, τα site που με "κρατάνε", οι συνταγές που μου διευκολύνουν την μέρα και γεμίζουν το στομάχι μου καθώς και το gossip που άφορα άτομα που για κάποιο λόγο  θαυμάζω ! Το blog αυτό είμαι εγώ. Εγώ είμαι αυτό το blog (πάρτο όπως θές) ! Ή θα μας συμπαθήσεις ή θα σου μείνουμε αδιάφοροι. Όπως και να έχει δεν θα το μάθεις αν δεν μπεις !! Οπότε...καλή σου εξερεύνηση.


Υ.Γ. : Δεν είμαι δημοσιογράφος, οπότε, σας παρακαλώ, συγχωρείστε μου τυχόν προχειρότητες στα άρθρα μου.