Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

"Οι Μούσες της Σιωπης", Νικολ-Άννα Μανιάτη

εκδ. Ωκεανίδα

              Τέσσερις γοητευτικές, άγνωστες μεταξύ τους, επιτυχημένες γυναίκες. Ο έρωτας μπαίνει στη ζωή τους, σε διαφορετικές στιγμές, αλλά το τίμημα είναι πολύ βαρύ. Αφήνει πίσω του συντρίμμια, πόνο και ερημιά στην ψυχή. Η μοίρα, αποφασίζει ένα ραντεβού ανάμεσά τους και δένονται με έναν αόρατο ψυχικό δεσμό και δυνατή φιλία. Ανακαλύπτουν με φρίκη ότι υπαίτιος της δυστυχίας τους είναι ο ίδιος άνθρωπος. Αποφασίζουν να τον εκδικηθούν...Όμως η μοίρα αποφασίζει αλλιώς.

          Τι να πει κανείς για την Μανιάτη ! Τη λατρεύω. Αυτό ήταν το πρώτο βιβλίο της, που έπιασα στα χέρια μου, δανεικό από την φίλη μου, για να σκοτώσω την μπόλικη ελεύθερη ώρα μου και...κόλλησα. Τόσο που μετά συνέχισα να διαβάζω και τα υπόλοιπά της.
Γι' αυτό και θέλω να σας το συστήσω. Γιατί, με κόλλησε και θα κολλήσει και εσάς.
        Έχει πολύ στρωτή γραφή που άνετα σε πάει στην επόμενη σελίδα και έτσι να τελειώσεις τις 509 σελίδες του ευχάριστα. Είναι 4 ιστορίες, 4 πετυχημένων γυναικών που η μοίρα αποφασίζει να τους παίξει ένα άσχημο, παράξενο παιχνίδι και μετά να ενώσει τους δρόμους τους. Εγώ συμπάθησα και τις 4 γυναίκες με τα ονόματα από τις Μούσες που είχαν και έβριζα τον &%$##@*# που μπλέχτηκε στο δρόμο τους. Μου έσπασε τα νεύρα αυτός και χάρηκα με το τέλος που είχε αλλά, κα Μανιάτη, ο επίλογος δεν ήταν λίγο απότομος; Αν και παραδέχομαι ότι ήρθε η κάθαρση.
Α! Μου άρεσε, επίσης, η πλυθώρα συναισθημάτων που σου δημιουργεί το βιβλίο και που και οι ίδιες πρωταγωνίστριες νιώθουν (θετικά και αρνητικά).
    Τελοσπάντων, δεν μπορώ να πω άλλα γιατί στο τέλος θα αποκαλύψω όλο το βιβλίο και θα σας ξενερώσω. ΓΙ' αυτό διαβάστε το, να το συζητήσουμε !
Άντε, Καλή Ανάγνωση !