Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Source Code

          Ή ελληνιστί "Τα τελευταία 8 λεπτά", (24 Απριλίου 2011, Ελλάδα)
  Ο στρατιώτης Colter Stevens ξυπνά μέσα σε ένα τραίνο με κατεύθυνση το Σικάγο, χωρίς να θυμάται τίποτα. Ενώ προσπαθεί να καταλάβει τι γίνεται, μια βόμβα εκρύγνηται και τους σκοτώνει όλους. Την στιγμή αυτή όμως, τα τελευταία 8 λεπτά πριν την έκρηξη, θα την ζήσει και θα την ξαναζήσει μέχρι να βρει ποιος είναι ο βομβιστής.
        Μου αρέσει ο Jake Gyllenhaal και έτσι έχω το νου μου για τις νέες του ταινίες, γι' αυτό και όταν βγήκε αυτή έτρεξα να ενημερωθώ και αφού μου άρεσε η πλοκή και το trailer, την είδα. Και δεν με απογοήτευσε (όπως κάτι άλλες που είχε παίξει...τελοσπάντων!). Η παραγωγή  ήταν πολύ καλή και καθόλου φτηνιάρικη (ε! με τέτοια τεχνολογία απαραίτητη στην πλοκή της ταινίας, αυτό δα έλειπε). Η τεχνολογία, με εντυπωσίασε που ήταν πολύ εφευρετική και με τις διευκολύνσεις που παρείχε. Φαίνεται εξάλλου και από τον Πηγαίο Κώδικα  που κάνει τον πρωταγωνιστή να ζει ξανά και ξανά μια στιγμή, κοιτώντας τους πάντες με μισό μάτι και προσπαθώντας να τους σώσει καθώς και την συνεπιβάτισσα του που έχει ερωτευτεί.   
      Είχε την ίντριγκα σε σωστή βάση, χωρίς να σε κοιμίζει ή να σε πνίγει και επειδή η ταινία έχει σχετικά, γρήγορους ρυθμούς νιώθεις την ένταση.
     Βέβαια, το αρνητικό της ταινίας (κατά την γνώμη μου, πάντα) ήταν, ότι η μικρή της διάρκεια (93 λεπτά) δεν άφηνε να αναπτυχθούν κάποιες σκηνές περισσότερο, που πιστεύω ότι την χρειάζονταν την ανάλυση τους.  

 Director : Duncan Jones
Writer : Ben Ripley
Cast : Jake Gyllenhaal, Michelle Monaghan, Vera Farmiga
 Καλή Προβολή !