Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Ελληνικό Καμάκι.

     Κάποιος μπαίνει στο αγαπημένο του εστιατόριο και κάθεται στο συνηθισμένο του τραπέζι. Ρίχνει μια ματιά γύρω του και βλέπει μια πανέμορφη γυναίκα να κάθεται μόνη της σε ένα κοντινό τραπέζι.
    Ο τύπος φωνάζει τον σερβιτόρο και του ζητά να στείλει στη γυναίκα το πιο ακριβό μπουκάλι σαμπάνιας που έχει σκεφτόμενος ότι αν η γυναίκα δεχτεί την σαμπάνια, θα δεχτεί και τα περαιτέρω. Ο σερβιτόρος πάει το μπουκάλι στην γυναίκα, τον δείχνει και της λέει : "Εκ μέρους του κυρίου".
    Η γυναίκα κοιτάζει ψυχρά τον τύπο κοιτάει και το μπουκάλι και αποφασίζει, μέσω του σερβιτόρου, να στείλει ένα μύνημα στον κύριο. Ο άντρας παίρνει το σημείωμα που λέει : "Για να δεχτώ την σαμπάνια σας, θα πρέπει να έχετε μια Mercedes στο πάρκινγκ σας, ένα εκατομμύριο ευρώ στην τράπεζα και 20cm στο παντελόνι σας".
Αυτός τότε, απαντάει με ένα σημείωμα, μέσω του σερβιτόρου, που έγραφε : " Όσον αφορά το αίτημα σας, θα μπορούσα να πουλήσω την Ferrari Modena 360 και την BMW 850 που έχω για να μου μείνει στο πάρκινγκ μόνο η Mercedes 600 SEL, επίσης θα μπορούσα να επενδύσω ή και να ξοδέψω τα 299 από τα 300 εκατομμύρια ευρώ του τραπεζικού μου λογαριασμού για να μείνω με ένα εκατομμύριο, όπως εσείς θέλετε. Αλλά, ακόμα και για μια γυναίκα τόσο υπέροχη όσο εσείς, ποτέ δεν θα έκοβα 5cm από το πέος μου. Υ.Γ. Παρακαλώ να μου επιστρέψετε την σαμπάνια".