Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

"Ο δίσκος μου ήταν πιο επιτυχημένος από την σχέση μου" !

    Τάδε έφη από την διάσημη Βρετανίδα και βραβευμένη με Grammy τραγουδίστρια, Adele. Η τραγουδίστρια με την υπέροχη φωνή εμφανίστηκε στο τηλεοπτικό σόου "Live from the Artists Den" όπου εκτός από τα τρία ("Rolling in the Deep", "Someone like you" και "Chasing Pavements") τραγούδια που ερμήνευσε αναφέρθηκε και στην ιστορία πίσω από την έμπνευση των τραγουδιών του album της "21".
      Συγκεκριμένα δήλωσε : ""Μου αρέσει να προσπαθώ να αποστασιοποιούμαι από τα τραγούδια μου, αλλά μου φαίνεται αδύνατον να το κάνω με αυτό το δίσκο. Και δεν είμαι σίγουρη αν αυτό συμβαίνει γιατί ο δίσκος ήταν πιο επιτυχημένος από την σχέση μου. Είμαι λίγο πικρή κατά κάποιο τρόπο γι΄αυτό, όμως είναι τελικά υπέροχο. Κάθε φορά που τραγουδάω αυτό το τραγούδι-Rolling in the Deep-, κάτι άλλο έρχεται στην επιφάνεια, ένα μικρότερο κομμάτι μου με μισεί, ένα μικρότερο κομμάτι του εαυτού μου πονάει".
     Τελικά, οι μεγάλες ερωτικές απογοητεύσεις οδηγούν σε μεγάλες επιτυχίες. Το ίδιο δεν έγινε με την Lady Gaga και την Taylor Swift ; Οι περισσότερες από εμάς, αν όχι όλες, όταν χωρίζουμε δεν το ρίχνουμε στη δουλειά  (όταν αυτή υπάρχει!) για να κρατάει το μυαλό μας απασχολημένο ; Γι΄ αυτό μην σε απασχολεί πια, Αdele. Αυτός τώρα θα το φυσάει και δεν θα κρυώνει ! Συνέχισε να μας χαρίζεις υπέροχα τραγούδια που θα γίνονται η μια επιτυχία μετά την άλλη και να ευχαριστείς τον πρώην σου που σε βοήθησε να γίνεις η καταπληκτική ερμηνεύτρια που είσαι.