Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

My Week With Marilyn

  Ή ελληνιστί "Επτά μέρες με την Μεριλυν ", (Δεκέμβριος 2011, Ελλάδα).

   Ο Colin Clark ήταν βοηθός του Sir Laurence Olivier την περίοδο που γυριζόταν η ταινία με την Marilyn Monroe "Ο πρίγκιπας και η χορεύτρια". Μέσα από τα απομνημονεύματά του, βλέπουμε την ζωή της Monroe τότε που ήταν και παντρεμένη με τον θεατρικό συγγραφέα Arthur Miller, κατά την περίοδο των γυρισμάτων στο Λονδίνο.

   Καλή ταινία, χαλαρή κοριτσίστικη. Ότι πρέπει για να μαζέψεις τις φίλες σου και να την δείτε καμιά φορά που δεν θα έχετε τι να κάνετε.
    Έχει τύχει να δω αρκετές ταινίες του Laurence Olivier και της Marilyn Monroe. Και φυσικά έχω δει και την ταινία που γίνεται ο λόγος, "Τhe Prince and the Showgirl" και μου άρεσε πολύ. Έτσι είδα το "My Week with Marilyn" περιμένοντας ότι θα δω και καλά, τα παρασκήνια του "The prince and the showgirl".
Ναι, εντάξει η ταινία αφορά τα παρασκήνια της ταινίας, για μία εβδομάδα γυρισμάτων, αλλά αφορά και την ζωή του Colin Clark. Μπλέκονται, βέβαια, και όλοι όσοι χρειάζονται για μία ταινία (παραγωγοί, βοηθοί, κομπάρσοι κ.λ.π.).
    Η ταινία καταφέρνει να σε βάζει στο κλίμα. Έχει ατμόσφαιρα. Υπέροχα κουστούμια και μουσική. Η ερμηνεία του Kenneth Branagh ως Laurence Olivier πολύ καλή. Τον πέτυχε διάνα. Αλλά την Julia Ormont  για να υποδυθεί την υπέροχη σύντροφο του Λόρενς Ολίβιε, την Vivien Leigh ; Όχι, βρε παιδιά ! Μα ποιος έκανε το casting ; Τελοσπάντων.
   Για να μην μακρηγορώ, η ταινία τελειώνοντας μου άφησε μια γλυκόπικρη γεύση. Μου "γκρέμισε" την εικόνα, το είδωλο της M.Monroe, όπως το είχα ακούσει τόσα χρόνια. Την απομυθοποίησε. Μου την παρουσίασε σαν ένα άβουλο κοριτσάκι χωρίς αυτοπεποίθηση που όλα τα ζούσε λες και δεν την αφορούσαν, εξαρτιόταν από άλλους και έτσι όλοι την έκαναν ότι ήθελαν. Ήταν η κότα τους με τα χρυσά αυγά. Είχε αντιεπαγγελματική συμπεριφορά και έκανε τους άντρες ότι ήθελε. Ήταν ένα κακομαθημένο παιδί που απλά στις ταινίες της φορούσε μία μάσκα για χάριν του κοινού της, αφού πρώτα έκανε τα νεύρα κρόσσια όλων όσων δούλευαν μαζί της. Αυτό μου έβγαλε εμένα η ταινία.
   Η Michelle Williams, δεν λέω. Πολύ καλή στον ρόλο της. Δούλεψε πάνω στις κινήσεις και γενικά το στυλ της Μ.Μ. Όμως, η Marilyn, όποτε βλέπεις ταινία της, γοητεύεσαι. Είχε αυτό το κάτι. Σου έβγαζε μια μαγεία, βρε παιδί μου. Γέμιζε την οθόνη... Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω (αχ! πες μου ότι κατάλαβες!). 
Ε! Η Williams, δεν το έβγαζε αυτό. Έπαιζε απλά έναν ρόλο πολύ καλά. Δεν σου μεταφέρει έστω και λίγο από την λάμψη που είχε το σύμβολο του σεξ, η Marilyn Monroe. Έτσι τουλάχιστον μου φαίνεται εμένα. Αλλά εσύ αν την δεις, θα μου πεις, ε ;
Director : Simon Curtis
Writers : Adrian Hodges, Colin Clark
Cast : Michelle Williams, Kenneth Branagh, Eddie Redmayne, Emma Watson
99 min

Καλή Προβολή !