Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Kristen Stewart-Robert Pattinson.


  
   Ένα δημοσίευμα του "US Weekly" έρχεται να κλονίσει τη σχέση των δυο πρωταγωνιστών των ταινιών "Twilight", Kristen Stewart και Robert Pattinson . Όπως αποκαλύπτει το περιοδικό, η 22χρονη ηθοποιός απάτησε τον 26χρονο σύντροφό της με τον Rupert Sanders, σκηνοθέτη της τελευταίας της ταινίας "Snow White And The Huntsman". 

Ο Sunders, παντρεμένος με το μοντέλο Liberty Ross (έπαιζε την μαμά της Χιονάτης στην ομώνυμη ταινία) και πατέρας δύο παιδιών, είναι 41 ετών και το περιοδικό, εκτός από το ρεπορτάζ για τη σχέση τους δημοσιεύει και φωτογραφίες του παράνομου ζευγαριού. 
   H Stewart εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση η οποία έλεγε τα εξής:
«Είμαι βαθιά λυπημένη για τον πόνο και την ντροπή που έχω προκαλέσει στους κοντινούς μου ανθρώπους και σε όσους έχουν επηρεαστεί από αυτό. Αυτή η στιγμιαία απερισκεψία, έθεσε σε κίνδυνο το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου, το πρόσωπο που αγαπώ και σέβομαι περισσότερο, τον Rob. Τον αγαπώ, τον αγαπώ, συγνώμη». Ενώ, ο γοητευτικός σκηνοθέτης μετανιωμένος δήλωσε στο People.com: «Είμαι εντελώς ταραγμένος για τον πόνο που έχω προκαλέσει στην οικογένειά μου. Η όμορφη γυναίκα μου και τα παιδιά μου, είναι το μόνο που έχω σε αυτόν τον κόσμο. Τους αγαπώ με όλη μου την καρδιά. Προσεύχομαι να το ξεπεράσουμε μαζί».
   Σύμφωνα με το περιοδικό "People", Pattinson και Stewart έχουν διακόψει κάθε επικοινωνία μεταξύ τους ενώ, όπως έγινε γνωστό πριν λίγες μέρες και οι δύο σταρ έχουν φύγει από το σπίτι όπου έμεναν μαζί στον Λος Άντζελες και ζουν χωριστά, σε άγνωστες τοποθεσίες.