Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Πάλι Δεν Διάβασα !


   Πάλι δεν διάβασα κάποιο βιβλίο ! Πάλι θα μείνει κενή η Τετάρτη...από βιβλίο! Έχουν περάσει 2 εβδομάδες, σχεδόν, και κάποιο βιβλίο δεν έχω ανοίξει ! Και να πεις ότι τρέχω και δεν φτάνω...ότι δεν προλαβαίνω, βρε παιδί μου. Αμ δεν ! Μια χαρά προλαβαίνω και μια χαρά τρέχω και τα φτάνω όλα...Προσπαθώ τουλάχιστον. 
   Δεν έχω βέβαια και τις τρελές υποχρεώσεις αλλά, ότι και να πω, όπως και να δικαιολογηθώ, η ουσία είναι μία : Δεν διάβασες, κοπελιά ! Άλλες φορές τελείωνες το ένα και άρχιζες το άλλο βιβλίο. Τώρα έχουμε χαλαρώσει, βλέπω. 
   Έχει περάσει καιρός και δεν έχω αγγίξει χαρτί, δεν έχω μυρίσει τις σελίδες ενός βιβλίου που έρχεται πρώτη φορά στα χέρια μου. Δεν έχω ταξιδέψει με ένα βιβλίο. Δεν έχω ονειρευτεί,  γελάσει...Δεν έχω ξεχαστεί με ένα βιβλίο ! Με ένα βιβλίο ξεχνιέσαι. Ξεφεύγεις, έστω και λίγο-έστω και προσωρινά από την πραγματικότητα. Γιατί, έτσι όπως έχουν γίνει τώρα τα πράγματα, θέλεις να ξεφύγεις, θέλεις να ξεχαστείς λίγο με ότι έχεις πρόχειρο...Είτε με μία ταινία, είτε με μία βόλτα, είτε βλέποντας την οικογένεια σου, τους φίλους σου, τον σκύλο σου, την γάτα σου...είτε με ένα βιβλίο. Πράγματα μικρά και απλά που όμως έχουν την δύναμη να σε κάνουν να ξεχαστείς  έστω και λίγο και, ίσως, να σε κάνουν να δεις τα πράγματα καλύτερα σκεπτόμενος "Τι στο καλό, θα φτιάξουν τα πράγματα. Θα γυρίσει και για μας η ζωή".
   Γι' αυτό κι εγώ με ένα από τα πράγματα που σίγουρα θα ταξιδέψω-ξεχαστώ για λίγο, θα είναι κάποιο βιβλίο. Τι στο καλό, ένα ράφι βιβλία με περιμένει όλο και με κάποιο θα ασχοληθώ.
Ραντεβού, λοιπόν την επόμενη Τετάρτη που θα έχει τελειώσει το μικρό μου ταξίδι !
Καληνύχτα σε όλους σας, εκεί έξω !