Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Pikn Ribbon Bracelet 2012 Κατά του Καρκίνου του Μαστού.


     Από το 1992 η Estee Lauder πρωτοστατεί στην ενημέρωση κατά του Καρκίνου του Μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο. Στόχος της, είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης. 
    Η Estee Lauder από την αρχή της εκστρατείας ταυτίστηκε με ένα σύμβολο, τη γνωστή πλέον σε όλους Ροζ Κορδέλα, δημιούργημα της εμπνεύστριας της Εκστρατείας, Evelyn Lauder. 20 χρόνια μετά μέσω της εκστρατείας έχουν διανεμηθεί από τους πάγκους της Estee Lauder πάνω από 115 εκατομμύρια ροζ κορδελάκια και ενημερωτικά έντυπα σε ολόκληρο τον κόσμο! Οι γυναίκες πλέον είναι πιο ενημερωμένες και η τακτική εξέταση για την υγεία του στήθους δεν αποτελεί πλέον ταμπού.
   Το 2005 η Estee Lauder επέκτεινε τις ενέργειές της για την ευαισθητοποίηση του κοινού αναθέτοντας στον γνωστό σχεδιαστή Δούκα το σχεδιασμό μιας αποκλειστικής δημιουργίας. Ο Δούκας, αντλώντας έμπνευση από το σύμβολο της εκστρατείας, τη Ροζ Κορδέλα, δημιούργησε ένα Ροζ Βραχιόλι από δέρμα όπου αναγραφόταν το μήνυμα Pink Ribbon. Η αποδοχή και η στήριξη του κόσμου, ήταν συγκινητική και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το βραχιόλι έγινε sold out και δημιουργήθηκαν λίστες αναμονής! 
   Από το πρώτο βραχιόλι το 2005 μέχρι σήμερα πέρασαν 8 χρόνια και σε αυτό το χρονικό διάστημα το σχέδιο αλλάζει και το μήνυμα γίνεται ακόμα πιο ισχυρό. Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies κλείνει αυτό τον μήνα τα 20 χρόνια και το ροζ βραχιόλι από τον σχεδιαστή Δούκα αλλάζει και πάλι όψη. Δημιουργείται σε σχήμα οβάλ από ανάγλυφο μέταλλο σε ροζ και γκρι χρώμα. Στην μια πλευρά του κρέμεται ένα διακριτικό μεταλλικό charm με το ροζ κορδελάκι που μας θυμίζει την ανάγκη της έγκαιρης διάγνωσης.
   Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας και φωτογραφίζεται φορώντας τα νέα βραχιόλια της εκστρατείας μεταφέροντας το δικό της μήνυμα για την υγεία του στήθους: «Ελάτε να ενώσουμε τις φωνές μας και να μεταφέρουμε παντού ένα πολύ σημαντικό μήνυμα. Η πρόληψη σώζει ζωές. Είναι κάτι που το ακούμε από μικρά παιδιά κι όμως πολλές φορές το ξεχνάμε, το αμελούμε, δεν πιστεύουμε ότι μπορεί να τύχει σε εμάς. Πόσα και πόσα σπίτια, γύρω μας, δίπλα μας, έχουν τουλάχιστον έναν άνθρωπο που έχει νοσήσει από τον καρκίνο του μαστού.»
  Επίσης, για δεύτερη χρονιά και ο ανδρικός πληθυσμός θα έχει την ευκαιρία να υποστηρίξει την Εκστρατεία και το μήνυμα της πρόληψης. Το ανδρικό βραχιόλι θα διατίθεται σε μαύρο μεταλλικό με διακριτικά χαραγμένο επάνω του το συμβολικό ροζ κορδελάκι. 
  Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10,00 ευρώ, από τα σημεία διάθεσης προϊόντων Estee Lauder σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ‘’Άλμα Ζωής’’.
   Εγώ το δικό μου πρόλαβα και το πήρα (σε ασημί). Εσύ;