Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Η Δωρεά της Lady Gaga για τους Πληγέντες του Τυφώνα Santy.



   Η Lady Gaga δώρισε το ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων στον Αμερικάνικο Ερυθρό Σταυρό για την κάλυψη των ζημιών που προκάλεσε ο τυφώνας Santy κατά το πέρασμά του από τη Νέα Υόρκη.
   «Ένα γράμμα και ένα δώρο στη Νέα Υόρκη και τον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό» ανάρτησε στον προσωπικό λογαριασμό της στο twitter, την προηγούμενη Τετάρτη, συνοδεύοντας το tweet με μία ανάρτηση στην προσωπική της σελίδα : «Σήμερα δώρισα ένα εκατομμύριο δολάρια στη Νέα Υόρκη και τον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό για την κάλυψη των ζημιών που προκάλεσε ο τυφώνας Santy» ανέφερε στο γράμμα της, ενώ σε άλλο σημείο πρόσθεσε: «Αν δεν υπήρχε η Νέα Υόρκη, το Lower Eastside, το Χάρλεμ, το Μπρονξ και το Μπρούκλιν, δεν θα ήμουν η καλλιτέχνιδα που είμαι σήμερα».
  Μάλιστα, σε ένα σημείο της επιστολής της ανέφερε :«Η Νέα Υόρκη είναι μια αδιάκοπη πρόκληση, ένας δρόμος να πετύχεις, ένα μέρος που η διαφορετικότητα βρίσκει κατανόηση. Παρακαλώ δεχτείτε αυτό το δώρο από εμένα, τους γονείς μου, Τzo και Cynthia, και την αδελφή μου, Natalie. Με βαθύτατη ευγνωμοσύνη προς τη Νέα Υόρκη που μας μεγάλωσε. Σε ευχαριστώ που με βοήθησες να χτίσω τα όνειρά μου. Θέλω να βοηθήσω να ξαναχτίσεις και τα δικά σου. Με εκτίμηση, Lady Gaga και η οικογένεια Germanotta».