Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Χοχο !! Καλά Χριστούγεννα, σε Όλους!

    Χριστούγεννα σήμερα και αλλού είναι χιονισμένα και αλλού όχι (καλή ώρα ! κλαψ !). Οπουδήποτε όμως και να είσαι, θα τα γιορτάσεις. Αφού, λοιπόν, έφαγες Χριστουγεννιάτικα το μεσημέρι, λογικά τώρα χωνεύεις και ξεκουράζεσαι για να έχεις δυνάμεις για απόψε (εάν αποφασίσεις να  βγεις φυσικά)! Και αν είσαι και κορίτσι, έρχεται το ερώτημα : Τι να βάλω πάλι απόψε ;
   Γιατί όσα ρούχα και να έχουμε ποτέ δεν έχουμε τι να βάλουμε ! Χαχα !! Γι'αυτό και εγώ για σήμερα σου έχω 5 στυλιστικά tips από την διάσημη σχεδιάστρια και fashionista Victoria Beckham.

1. Επέλεξε ένα look που μπορεί να φορεθεί από το πρωί μέχρι το βράδυ. "Αν πρόκειται να πας σε ένα πάρτι κατευθείαν από το γραφείο φόρεσε ένα φόρεμα που με κάποια αξεσουάρ, όπως ένα εντυπωσιακό βραχιόλι και ένα ζευγάρι γόβες, να μπορεί αμέσως να μετατραπεί σε ένα βραδινό look. Αυτός είναι ο λόγος που λατρεύω τα φορέματα των συλλογών μου".
Leopar βραχιόλι Lilalo
2. Μην υποτιμάτε τη δύναμη μιας εντυπωσιακής τσάντας. "Όταν πρόκειται για βραδινή έξοδο, τότε μιλάμε για ένα μικρό clutch, αλλά αρκετά μεγάλο για να χωράει το αγαπημένο σου lip-gloss και το κινητό σου. Λατρεύω τα διακοσμημένα με λαμπερές πέτρες και κρύσταλλα."
Box αμπιγιέ στολίδι Zara
3. Τα ψηλοτάκουνα δεν πρέπει να λείπουν από τις εορταστικές σας εμφανίσεις. "Ένα ζευγάρι μυτερές γόβες είναι απαραίτητο για τις γιορτές, καθώς αναβαθμίζει αμέσως ένα look, συν του ότι κάνει τα πόδια να φαίνονται πιο μακριά, άρα πιο σέξι".
Mαύρη μυτερή γόβα Zara
4. Απέφυγε τις υπερβολές ! Φόρα την αυτοπεποίθηση σου ! "Αν δεν είμαι σίγουρη για το dress code του πάρτι, επιλέγω να βάλω κάτι casual. Είναι προτιμότερο να είσαι απλά ντυμένη, από το να το παρακάνεις. Τους χειμωνιάτικους μήνες επιλέγω να φορέσω ένα από τα αγαπημένα μου παλτό, ρίχνοντας τα στους ώμους."
Γκρι παλτό Mango
5. Κάποιες φορές το glam είναι απαραίτητο ! "Όταν πρόκειται να πάω σε επίσημη δεξίωση μου αρέσει να είμαι λαμπερή. Επιλέγω ένα από τα φορέματα της συλλογής μου, που ξέρω ότι με κάνουν να δείχνω υπέροχη και γεμάτη αυτοπεποίθηση. Ένα ζευγάρι, ψηλοτάκουνα, εντυπωσιακά μαλλιά και αψεγάδιαστο μακιγιάζ είναι απαραίτητα για μια τέτοια εμφάνιση."
Μεταξωτό μπορντό φόρεμα με έντονες ασυμμετρίες Victoria Beckham