Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Every Day Is Yours !

  Αποφάσισα να αλλάξω το όνομα του blog μου. Από σήμερα, λοιπόν, το blogάκι μου θα λέγεται "Every Day Is Yours". 
Εντάξει, πιθανόν να μη το είχες πάρει και είδηση ότι μέχρι σήμερα το απόγευμα λεγόταν απλά "Every Day" αλλά εγώ ήθελα να στο πω.
  Λοιπόν, ο λόγος που αποφάσισα να αλλάξω το όνομα (το όνομα όχι το url) είναι ότι διάβαζα ένα άρθρο που έλεγε ότι με την σημερινή κατάσταση που ζούμε και στους ρυθμούς που την ζούμε, όλοι μας με στην μέρα χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για τον εαυτό μας. 
Ξέρω, ξέρω ! Θα μου πεις "Πας καλά, κοπελιά ; Εδώ τρέχω και δεν φτάνω και θα βρω και χρόνο για  εμένα ;" ! Ναι, το ξέρω. Έχεις δίκιο. Είναι δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο. Δεν σου λέω να παρατήσεις τις υποχρεώσεις σου και να κάτσεις σπίτι, για να μην τρέχεις. Σου λέω απλά αφιέρωσε λίγο χρόνο σε εσένα. Αυτός ο λίγος χρόνος, μπορεί να είναι 10 λεπτά, ή μισή ώρα ή και 1 ώρα εάν είσαι τυχερή. Σημασία έχει, να προσπαθήσεις να αφιερώσεις έστω και λίγο, σε κάποιον που το αξίζει...στον εαυτό σου !
   Κάνε κάτι που σου αρέσει.
Μπορεί να είναι απλά, ένα ζεστό αφρόλουτρο

ή απλά να χαζέψεις στο laptop σου
ή να πιεις ένα καφέ
ή να διαβάσεις ένα βιβλίο

ή να ακούσεις την αγαπημένη σου μουσική

ή να δεις λίγο τηλεόραση ότι εσύ θες

ή απλά να κάτσεις και να μην κάνεις τίποτα
Ότι και να είναι πάντως, κάνε το και θα δεις ότι θα νιώσεις έστω και λίγο καλύτερα !
Εγώ, πάντως κάτι έχω αρχίσει και καταφέρνω, και μου αρέσει !