Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Despicable Me

          Ή ελληνιστί "Εγώ, ο απαισιότατος" , (Νοέμβριος 2010, Ελλάδα).
(Μια παρένθεση εδώ : Επειδή εχτές δεν πρόλαβα να μπω καθόλου στο διαδίκτυο, η ταινία που ήταν για χτες, θα είναι σήμερα.Θα σου συστήσω δύο κινούμενα σχέδια που μου άρεσαν).
         Λοιπόν, ο Gru (Steve Carell) είναι ένας super κακός που κάτω από το σπίτι του έχει ένα μυστικό εργαστήρι όπου μαζί με τον επιστήμονα Dr Nefario (Russell Brand) και κάτι μικρά, αστεία, κίτρινα πλασματάκια, τα minion, δημιουργούν ότι χρειάζεται για να πετύχουν τους διαβολικούς σκοπούς τους. Μέχρι που ένας άλλος κακοποιός, κλέβει την Πυραμίδα της Γκίζα και ο Gru ζηλεύει και για να του μπει στο μάτι, αποφασίζει να κλέψει το φεγγάρι ! Για να πετύχει όμως αυτό θα πρέπει να υιοθετήσει τρία μικρά κοριτσάκια. Την Margo, την Edith και την Agnes (την αγαπημένη μου).
       Η ταινία έχει πολύ πλάκα. Μου άρεσε και η ώρα περνάει ευχάριστα (άσχετα, αν είναι μόνο 93 min). Οι λεπτομέρειες είναι απίστευτες και αστείες. Από τη διακόσμηση του σπιτιού του Gru μέχρι το πως φαίνεται η Γη από τον ουρανό.
Φυσικά η μουσική είναι διασκεδαστική και πιασάρικη (Pharell Williams, είναι αυτός), τόσο που όταν τελείωσε η ταινία μέχρι να πάω σπίτι, μου είχε κολλήσει και τραγούδαγα το ομώνυμο τραγούδι.
      Δέστην αν είσαι στις μαύρες σου και θες να ξεχαστείς. Με το τέλος της ταινίας θα σου έχει φτιάξει η διάθεση και ίσως να έχεις ψιλό-ξεχάσει και το λόγο που δεν είχες διάθεση πριν ! Και κατά τη γνώμη μου, αξίζει με τις αυθεντικές φωνές.
     Κάτι τελευταίο...Είμαι σίγουρη ότι άσχετα με το αν η ταινία σου άρεσε ή σε άφησε αδιάφορο, θα λατρέψεις τα minion. Έχουν πολύ πλάκα.


       Καλή Προβολή !