Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

MuSiC

          Σάββατο σήμερα και αποφάσισα ότι αυτή η μέρα θα είναι αφιερωμένη στη μουσική ! Δεν χρειαζόμαστε (εγώ και το blog μου) τελικά, ρεπό. Αντίθετα θέλουμε σήμερα να ακούμε το τραγούδι ή τα τραγούδια που λιώσαμε όλη την εβδομάδα και έτσι να προετοιμαζόμαστε για το Σαββατόβραδο. Τραγούδια που φτιάχνουν την διάθεση και νιώθεις χαρούμενη, ερωτευμένη, ευτυχισμένη...Νιώθεις έτοιμη να βγεις και να κατακτήσεις τον κόσμο, βρε παιδί μου ! Καλή Ακρόαση, λοιπόν.
        Θα εγκαινιάσω την σημερινή Σαββατιάτικη στήλη με τα δύο τραγούδια που έλιωσα φέτος το καλοκαίρι.
Otherview και Mark Angelo. Το απόλυτο καλοκαιρινό τραγούδι από ένα φρέσκο ελληνικό συγκρότημα που έχει κάνει αίσθηση στην εγχώρια μουσική βιομηχανία και είμαι σίγουρη ότι θα μιλάμε για πολύ καιρό ακόμα για αυτό το μουσικό τρίο. Όσο για τον Mark Angelo; Δεν χρειάζεται να πω κάτι για την απόλυτα χορευτική μουσική του. Α! και κορίτσια η Κρυσταλλία δεν έχει καταπληκτικό στυλ (συν ότι είναι κούκλα); Κρυσταλλία, μια ερώτηση. Το πράσινο μανόν σου, είναι καταπληκτικό. Τι μάρκα είναι;

Mohombi και Nicole Scherzinger (πρώην Pussycat Dolls), Coconut Tree. Άλλο ένα καλοκαιρινό τραγούδι που μόλις το ακούς σκέφτεσαι παραλίες, φοίνικες, καρύδες και σένα να λιώνεις στη θάλασσα. Αχ! Δεν χρειάζεται άλλο να πω κάτι εκτός από : ΆΚΟΥΣΕ ΤΟ ! 
Α! Και κάτι άλλο. Ο Mohambi  είχε έρθει και στην Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι, στα βραβεία του ΜAD ΤV και έκανε ντουέτο αυτό το κομμάτι με την Κατερίνα Στικούδη. Μου άρεσε και με τους ελληνικούς στίχους αλλά δεν συγκρίνεται αυθεντικό.